Renungan Bersama

Saturday 16 April 2011

Kalau EX Buat Hal... Kacaulah...



Bila DIA datang menagih kasih kembali, xmustahil benda ni berlaku. 
Senang dia pergi, tapi xsenang untuk menerima kedatangan DIA balik. 
So, sebelum berpisah tu plis korang wat CONTRACT hidup ngan bakal Ex korang (eh eh eh)..

Contract / Perjanjian ;
"Xboleh Kembali Semula Dalam Hidup Masing-masing"
boleh tak macam tu??
hahahahaha...

Bukan apa, kalau dah DIA datang balik, time tu kita dah berpunya ( ada yang baru laa ) memang banyak problem datang. DIA duk merayu la, sayang kita la, apa benda suma tu.. Oh yeah! Sorry la U!
Kadang-kadang SEBAL ja tengok DIA duk tagih kasih.. Kalot! 

Scene yang paling xsuka, time dia duk POST SOMETHING kat wall post fb ka apa ka.. 
UMUM tu Dear... 
Walaupun dah tahu terang-terang kita duk mentioned In A Relationship with *** ****** tapi loklak jugak nak POST benda-benda yang boleh meng"parah"kan keadaan. Wah! Wah! 

Kadang-kadang kita xsempat nak padam POST DIA tu.. Mula la couple kita duk baca...

*scene majuk bermula*
*gaduh*
*kena pujuk*

p/s : xsampai hati nak REMOVE Ex kita... 
Bukan sebab sayang, tapi be professional! Listen It!

Dia mula wat panggilan hangit..
24 hours calling2..
(angkat jugak WALAUPUN!) hahaha.. angkat fon tanda simpati, cakap elok-elok.
Kalau still xdengar juga, still duk melalak juga, korang biarkan ja.. 

I've woken now to find myself

In the shadows of all I have created
I'm longing to be lost in you



I have woken now to find myself
I'm lost in shadows of my own
I'm longing to be lost in you



Away from me!


HABIS MADU SEPAH DIBUANG..

Dulu senang2 nak buang kita ( aspek perpisahan; Gurl yang mintak Clash *bagi pihak lelaki )
Sekarang kita duk bahagia ngan orang lain DIA mula nak bahagia ngan kita pulak dahhh... 

Sedar kedudukan diri anda...

 p/s : tapi kalau jodoh ngan DIA jugak xkemana pun kan3 
terima ajelah..

-JAGA PASANGAN ANDA BAIK-BAIK-







4 comments:

  1. susahnya akak nak baca warna fontnya kabur dik teguran ikhlas ni.

    ReplyDelete
  2. hehehe.. ye kak.. baru ja dalam "proses pembinaan" hehehe.. thanks...

    tq akak sudi bertandang..

    ReplyDelete
  3. yap aku setuju pendapat anda :)
    dulu aku gak penah dibuang mcm 2..
    sedey gila..merayu2 mcm nak mati supaya hubungan
    xputus.. yang bestnya kenal dah elok dulu..tiba2 dapat mesej dari that ex dulu siap kata begini " maaflah , mulai hari ni kita dah xkapel..saya bakal bertunang esok..GAMPANG " nape la xbagitau awal2 yang dia dah berpunya..aku ni mcm orang bodo time dulu2..

    la aku dah jumpa orang yang benar2 aku cintai..sayang dia..dan dia gak syg aku...maka al kisah datang pulak bekas2 ex dok hantar pelik2 kat aku..geram ..aku pikiaq balik..mana la maruah diorang tu..dulu aku sanggap kat depa , kata aku xdak harta..dan xhensem fine aku redha..la dah hensem sikit nampak aku maju...perghh puji sampai ke langit..xdapat la chott girl mcm2... aku skrang bahagia dengan gadis yang juga sayangkan aku...PERGI BABUN LAH GIRL MCM " MADU SEPAH DIBUANG KE SAMPAH "

    aku sokong ko nye ayat..terbaik bro

    ReplyDelete
  4. ayt dia mmg terbaik..i loveeeeeeeeeeeee!! hihihi...tp xsume ex tu jahat tau.no no no...kdg2 mnusia pon wat silap...heee...:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...