Renungan Bersama

Tuesday 12 April 2011

Saya Blogger Baru!




Whats up! tiba-tiba terasa nak CREATE blog la pagi-pagi buta ni. Selama ini asyik "blogwalking" blog empunya kawan ja, terasa pulak nak join benda2 ni, xmo ketinggalan zaman katakan. HAHAHA!
Mohon tunjuk ajar korang yang dah expert gila dalam dunia blog ni, bantu membantu insan hina ni.. HAHAHA!

blogwalking la sambil mam currypuff kat blog ini tau3..
Nak suggest blog yang membantu dalam penghasilan blog ini,
kira macam source interior designer HARAM la ni..
<< se-avancee >>

thanks!

5 comments:

  1. Jangan lupa blogwalking belog saya :) Good Luck kay!

    ReplyDelete
  2. thanks ya!
    aishah! sy dtg!
    syuk! bantu la..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum...salam sejahtera new blogger(saya pun)...saya follower adam yang ke 28...harap adam follow saya semula ya...^_^

    p/s:takpe cakap skema sikit kan...hoho

    ReplyDelete
  4. domo : oraite,, bantu la, komen la kekurangan yg ada :) follw anda!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...